8 Ocak 2008 Salı

Geisha Milano'nun yıl sonu hedefi Türkiye'de 5 mağaza


RedStar markasıyla Avrupa denim pazarında yer alan Gülom Tekstil'in, 2005 yılında yarattığı “Geisha Milano”nun 2008 İlkbahar-Yaz koleksiyonu, Barcelona'da düzenlenen moda fuarı Bread&Butter'da sektör temsilcilerinin beğenisine sunuldu.

Bread&Butter Moda Fuarı'da cuma günü gazetecilere açıklama yapan Geisha Milano'nun yaratıcı Gülom Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Nedim Özbek, bir markanın dünyada tanınması, marka bilinirliğinin olması ve Avrupa'da bilinmesi için Bread&Butter Fuarı'nda bulunulması gerektiğini söyledi.

Özbek, “Geisha Milano'nun bu sene ikinci senesi, emekleme dönemi olmadı. Hızlı yatırım yaptık. Önümüzdeki sene Geisha Milano'nun kendi markasıyla 8-10 milyon dolarlık ihracatı olacağını düşünüyorum” diye konuştu.

30 ülkede satlıyor
Geisha Milano'nun şu anda yurtdışındaki bütün mağazalarında bulunduğunu ve 5 ülkedeki ofisleri aracılığıyla 30 ülkede satıldığını belirten Özbek, bu satış noktalarının gitgide artacağını, Geisha Milano markasıyla Türkiye'de bu yılın sonuna kadar 5 bağımsız mağaza açmayı hedeflediğini söyledi. Nedim Özbek, Türkiye'de genelde mağazalaşıldığını ve markaların bunun ardından Avrupa'ya açıldığını ifade ederek, Avrupa'da Redstar'dan kaynaklanan altyapılarının, orada ofislerinin oluşunun Geisha Milano için bir avantaj oluşturduğunu ve marka olmak için Avrupa ve tüm dünya üzerinde bir marka bilinirliğinin bulunması gerektiğini belirtti. Özbek, RedStar markasının da, geçen yılki ihracatının 20 milyon dolar olduğunu, markanın 360'ın üzerinde satış noktasında satıldığını ve 30'a yakın kendi mağazası bulunduğunu ifade etti.

Hiç yorum yok: