18 Ocak 2008 Cuma

Tezgâhtarlıktan başladı markasıyla 10 milyon dolar ciroya ulaştı


Adanalı işadamı İsmail Taşkınırmak, bir giyim mağazasında tezgâhtar olarak başladığı mesleğinde, yarattığı giyim markasıyla yıllık 10 milyon dolarlık ciroya ulaşmanın gururunu yaşıyor.

Taşkınırmak Giyim Sanayi Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Taşkınırmak, mesleğe Hatay'ın İskenderun ilçesindeki bir baba dostunun mağazasında 12 yaşında yaptığı tezgâhtarlıkla başladığını, o yıllardaki en büyük hayalinin ise bir gün kendi ürettiği giyim ürünlerini satmak olduğunu söyledi.

Askerlik hizmeti sonrası 1985 yılında kardeşleriyle birlikte Kırıkhan'da 35 metrekare bir dükkân kiralayarak konfeksiyon ürünleri imalatına başladıklarını belirten Taşkınırmak, ürünlerini ilk olarak soyadlarının İngilizce karşılığı olan “floodriver” adıyla piyasa sürdüklerini ancak bu ismi beğenmediklerini söyledi. Taşkınırmak “1996 yılında geldiğimiz Adana'da, bir dükkân kiraladık. Bir süre bu isimle üretim yaptık. Ancak ben her zaman Türkçe ve akılda kalacak bir isim istiyordum. Uzun zaman düşündükten sonra, İmza'ya karar verdim. İmza artık bir giyim markası oldu” dedi.

Adana'daki üretimlerini Ceyhan yolu üzerinde bulunan kendilerine ait 5 bin metrekarelik alanda sürdürmeye devam ettiklerini vurgulayan Taşkınırmak, İmza markasıyla yılda 250 bin gömlek, 60 bin takım elbise, 100 bin civarında pantolon satışları bulunduğunu, yıllık cirolarının ise 10 milyon dolara ulaştığını kaydetti.

Taşkınırmak, tamamen kendi ürünlerinin satıldığı 10 mağaza kurduklarını, her yıl 12 yeni mağaza açma

Hiç yorum yok: