12 Ocak 2008 Cumartesi

Nike'dan Yeşim Tekstil'e iki ödül


Yeşim Tekstil, dünyaca ünlü stratejik ortağı Nike tarafından iki ödüle birden layık görüldü. Nike Türkiye Ofisi’nin tüm tedarikçileri arasında yaptığı değerlendirmenin ardından Yeşim Tekstil’e “Yılın Firması Ödülü” verildi.


Yeşim ayrıca yalın üretim konusunda da en iyi ilerleme gösteren dünyadaki üç firmadan biri olarak ödül almaya hak kazandı.

Nike Türkiye Ofisi, haziran ayında gerçekleşen “Nike Üreticileri Zirvesi”nde Yeşim Tekstil’e iki ödül birden verdi. Daha önce de Nike tarafından “Yılın Firması” ödülüne layık görülen Yeşim, bu yıl da “Yılın Firması Ödülü”nü almaya hak kazandı. Nike’ın 12 tedarikçisi arasından ödüle layık gördüğü Yeşim Tekstil, aynı zamanda 2 yıldır firmanın stratejik ortaklığını da yürütüyor.

Yalın üretim dikkat çekiyor
1999’dan bu yana Nike için üretim yapan Yeşim, yaklaşık 1.5 yıldır sürdürdüğü yalın üretim uygulamalarıyla da dikkat çekiyor. Özellikle son dönemlerde bu konuda yaptığı istikrarlı ve kararlı çalışmalarla Nike’ın hazır giyim üretimi yaptırdığı tedarikçileri arasında öne çıkan firma bu konuda dünyada en iyi ilerleme gösteren üç firmadan biri oldu. Yeşim Tekstil CEO’su Şenol Şankaya, Nike ile yıllardır istikrarlı bir şekilde süren işbirliğinin, 2005’de stratejik üretim partneri olmalarıyla daha da güçlendiğini belirterek, “Nike gibi ünlü bir markanın, dünyadaki tüm hazırgiyim üreticileri arasından bir Türk firmasına bu ödülleri vermesi, Türk tekstili adına gurur vericidir” dedi

Hiç yorum yok: