7 Ocak 2008 Pazartesi

Bisse kardeşinde Kefeli Metrocity'de


Gömlek markası Bisse'nin yaratıcısı İbrahim Kefeli, kendi adını verdiği yeni erkek giyim markasının ilk mağazasını ay sonunda Metrocity'de açıyor.

Kefeli, ilk yurtdışı mağazasını ise ekim ayında Okan Holding'in Kazakistan'ın başkenti Astana'da yaptığı alışveriş merkezinde açacak. Bir süre sonra markanın başına geçecek olan kızı İrem Kefeli'ye şimdilik küçük bir hisse veren İbrahim Kefeli, ileride kızının payını yüzde 51'e çıkarmayı planlıyor. Erkekler için ayakkabıdan şapkaya, takım elbiseden çoraba tüm giyim gruplarını içerecek bir marka olan İbrahim Kefeli'nin üst gelir grubuna hitap etmesi bekleniyor.

Sektörde 40 yıllık deneyimi bulunan Kefeli, dün İstanbul'da düzenlediği basın toplantısı ile kurucusu olduğu Bisse'yi bırakarak adını verdiği yeni markasıyla yola devam edeceğini açıkladı. Bisse'yi "fikir uyuşmazlığı" nedeniyle yollarını ayırdığı kardeşi Mustafa Kefeli'ye emanet ettiğini söyleyen İbrahim Kefeli, "Bundan sonra yeni markaya odaklanıyoruz. İki kızım var. Bisse ise benim ilk çocuğum gibi. Bu marka ise kızım İrem'in markası olacak. Dolayısıyla benim de torunum oluyor" diye konuştu.

Kızı İrem'in küçüklüğünden beri kendisiyle çalışmak istediğini belirten İbrahim Kefeli, "Bir gün rahmetli Sakıp Sabancı İrem küçük bir kızken ona sormuştu 'Ne olmak istiyorsun' diye. İrem de 'Babamın işini yapacağım' demişti. O günlerde hedefini koymuştu. 40 günlük süre zarfında İbrahim Kefeli markasını oluşturduk. İrem'in bu sürede yaptıkları, gelecekteki başarısının işareti" diye konuştu.

Yeni sektörler sırada
İbrahim Kefeli, giyimin dışında adını eğitim, sağlık ve inşaat gibi alanlarda da markalaştırmak istediğini söyledi. Bugünden itibaren İbrahim Kefeli Eğitim ve Kültür Vakfı'nı kurma çalışmalarına başlayacağını ifade eden Kefeli, "Ardından yurtiçi ya da yurtdışında farklı sektörlerde ne yapabiliriz, onu araştıracağız. Henüz kesinleşen bir şey yok" dedi.

Kariyer yerine babamı seçtim
Bilgi Üniversitesi İşletme Bölümü'nden yeni mezun olan ve markanın Üretim Koordinatörü İrem Kefeli ise kendi alanında kariyer yapmak yerine babası ile birlikte çalışmayı tercih ettiğini söyledi. İrem Kefeli, "Önümde iki seçenek vardı. Ya kariyer yapacaktım ya da babamın yanında çalışacaktım. Babamın yanında çalışmayı tercih ettim. Aslında bu bir tercih değil, çocukluk hayalimdi. Hayatını etik değerler üzerine kurmuş, risk almış, dimdik duran, tecrübe sahibi olan biri. Üstelik bana sermaye de veriyor. Doğru seçim yaptığıma inanıyorum. Umarım, ismini daha ileri noktalara taşırız" diye konuştu.

Hiç yorum yok: