5 Ocak 2008 Cumartesi

Sarar Şirketler Grubu 64. Kuruluş Yıldönümünü Kutladı


Sarar Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Sarar, Sarar grubu olarak bundan 64 yıl önce 12 metrekarelik bir dükkanda başladıkları tekstil işini bugün 37 ülkede, 5 bin kişiye istihdam imkanı sağlayarak devam ettirdiklerini söyledi.

Sarar Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Sarar, Sarar grubu olarak bundan 64 yıl önce 12 metrekarelik bir dükkanda başladıkları tekstil işini bugün 37 ülkede, 5 bin kişiye istihdam imkanı sağlayarak devam ettirdiklerini söyledi.

Sarar Şirketler Grubu'nun kuruluşunun 64. kuruluş yıldönümü Eskişehir'deki Sarar Giyim Fabrikası'nda düzenlenen törenle kutlandı. İşçilerin de katıldığı yaş günü töreninde duygusal anlar yaşayan Sarar Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Sarar, kardeşleri Sebahattin ve Selahattin Sarar ve ve eşi Zehra ile birlikte kol kola girerek işçilerini selamladı. Sarar, işçilerine, "Benim çocuğum yok, fakat benim 5 bin çocuğum var, onlar da sizlersiniz" dedi.

Hiç yorum yok: