7 Ocak 2008 Pazartesi

C&A'in yüzde 20'lik açılış indirimine yoğun ilgi


Avrupa’nın önde gelen hazır giyim markalarından C&A’in geçtiğimiz cumartesi günü Profilo Alışveriş Merkezi’nin karşısında açılan Türkiye’deki ilk mağazası yoğun ilgi gördü.Açılışda Caraline Giyim'in de Ürünleri yer aldı. Açılış nedeniyle tüm ürünlerde yapılan yüzde 20 indirim sonucu ortaya çıkan ucuz fiyatlar tüketicilerin C&A mağazasına akın etmesine yol açtı. Tişört, pantolon, gömlek ve etek gibi binlerce ürün 8 milyon liradan başlayan fiyatlardan satışa sunuldu. Hafta sonu binlerce kişinin akınına uğrayan mağazada uzun kuyruklar oluştu. C&A’in Mecidiyeköy’deki Profilo Alışveriş Merkezi’nin karşısında yer alan mağazasında yaklaşık 120 bin çeşit ürün bulunuyor. Mağazanın büyüklüğü ise yaklaşık 3 bin 100 metrekare. Türkiye pazarı, Hollandalı C&A’in Avrupa’da yer aldığı 16’ncı ülke. C&A, Türkiye’de 3 yılda toplam 20 mağaza açmayı hedefliyor. Öncelikli hedefleri Marmara Bölgesiínde büyümek. Marmara’dan sonra Türkiye’deki yeni mağazalarını Marmaris, Bursa, Eskişehir, İzmir, Antalya ve Ankara’da açmayı planlıyor. C&A, Avrupa’de yer aldığı ülkelerde ucuz fiyat politikasıyla dikkat çekiyor. Türkiye’de yine ucuz fiyat politikası ile pazar liderliğini hedefleyen C&A, kendisine rakip olarak LC Waikiki’yi görüyor.

Hiç yorum yok: