Erkek gömleklerine önce gizli yaka düğmesiyle yenilik getiren Süvari Giyim, ardından piyasaya sunduğu droplu gömlekle satışlarını yüzde 30 artırdı.
Süvari Giyim'in inovasyon politikalarında önceliği üretim ve ürünlerin pazara sunulma süreçlerine verdiğini söyleyen şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Coşkun, “Erkek gömleklerinde önce gizli yaka düğmesini piyasaya sunduk, patent ve tescil haklarını satın aldığımız gizli düğmeyle önemli kazanımlar sağladık” dedi. Başka bir yeniliğin de "droplu gömlek" olduğunu belirten Coşkun, böylelikle boynu kalın olan Türk erkeğinin bu sorununa çözüm olduklarını, gömleğin yaka ölçüsünü beden ölçüsünden bir veya iki numara büyük yaptıklarını aktardı. Droplu gömlek inovasyonuyla Süvari markasının pazardaki konumunu güçlendirdiklerini, satışlarının büyük oranda ivme kazandığını dile getiren Coşkun, "Droplu gömlek projesiyle birlikte gömlek satışları yüzde 30'luk bir artışa ulaştı" dedi.
Coşkun ayrıca 2007 yılı başında çalışmalarını sonuçlandırdıkları büyüyen pantolon ve aloeveralı gömleklerle yine hazır giyim sektöründe önemli atılımlar gerçekleştirdiklerini belirtiyor.
Gardırop projesiyle müşteriye özel danışman
2006 yılında altyapı hazırlıklarına başladıkları “Süvari Gardırop” projesiyle müşterilere giyim danışmanlığı yapmayı hedeflediklerini ileten Coşkun, geliştirdikleri özel bir yazılım sayesinde müşterilerinin kendi gardıroplarını mağazalarında bulunan giyim danışmanı arkadaşların eşliğinde düzenleme şansına sahip olacaklarını ifade ediyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder