12 Ocak 2008 Cumartesi

Raftaki kıyafet havaya girecek


15 yıldır 33 ülkenin çocuklarını giydiren Wenice Kids iç pazara önemli bir yenilikle giriyor. İlk kez hava durumuna göre bir dakika içinde ürünleri değiştiren otomatik raf sistemini uygulamaya hazırlanan şirket, 2010’da da dünyada ilk 10 firma arasına girmeyi hedefliyor.

15 yıldır yurtdışına çocuk giysileri satan ve 2002 yılında Wenice markasıyla Türkiye pazarına giren Kuşam Tekstil, 2007 yılını atılım yılı ilan etti. Çocuk giyim sektöründe 2008 yılında iç piyasa liderliğine göz diken Wenice, 2010 yılında da sektöründe dünyanın ilk 10 firması arasında yer almayı hedefliyor. İnovasyon ve Ar-Ge çalışmalarına öncelik verdiklerini söyleyen Venice Kids CEO’su Oktay Özdemir, üzerinde çalıştıkları projeler hakkında da bilgi verdi. Akıllı mağazalar üzerinde çalıştıklarını kaydeden Özdemir ‘Hava değişimine göre mağazanın rafları bir dakikada o havaya uyumlu ürün konseptine bürünecek’ dedi.

İHTİSAS MAĞAZASI
ENGELLİ çocuklara özel giysileri de yakında piyasaya süreceklerini kaydeden Özdemir, ‘Engelli çocuklar için içinde fizyoterapistin de olduğu ihtisas mağazaları olacak. Ayrıca ısıyı ayarlayan mont da geliştirdiğimiz projeler arasında. Satın alma psikolojisi oluşturuyoruz. Bir kırmızı etiketli ürün aldığınızda Kızılay’a, yeşil etiketli aldığınızda aldığınızda çevreye, mavide kimsesiz çocuklara, beyaz aldığınızda engelli çocuklara destek oluyorsunuz. Bir Mevlana koleksiyonu yapıyoruz. Dünyaya barış gerekli konseptiyle Mevlana günü dolayısıyla yapılacak şenliklerde yer alacağız. 30 Ağustos için projelerimiz var’ diye konuştu.

202 ŞUBESİ VAR
WENICE Yönetim Kurulu Başkanı İdris Akdoğan ise 2007’yi 10 milyon dolar ciro ile kapatacaklarını, 2008 yılında da pazar lideri olacaklarını söyledi. Venice Yönetim Kurulu Üyesi Nazif Zafer, iç piyasanın işlerinin yüzde 5’ini oluşturduğunu ağırlıklı olarak dışarıya çalıştıklarını hatırlatarak ilk 5 ayda 10 milyon Euro ihracat yaptıklarını yıl sonunda 30 milyon Euro ciro hedeflediklerini söyledi. Zafer, 2008 yılında ise bu rakamı 100 milyon Euro’ya çıkaracaklarını kaydetti. Şirket halen 33 ülkede 202 mağaza ve 370 satış noktasında kendi markalarıyla faaliyet gösteriyor.

Hiç yorum yok: