Fuara katılan şirketler, İtalya'nın moda endüstrisindeki "ihtişam" ruhuna uygun şekilde ağırlıklı olarak "fantezi" iplik ve kumaş çeşitleri sergileyecek. Fantezi kumaşlarda Türkiye'nin ayrıca Uzakdoğu ülkelerine karşı düşük adette üretim esnekliği de bulunuyor. Türk tekstil ihracatında ilk sırayı alan İtalya'nın Ermenegildo Zegna, Dolce&Gabbana gibi markalarına kumaş satışı yapabilen sektör, fuar sayesinde portföyünü daha da genişletmek istiyor. Sektör, İtalyan tekstil ve hazırgiyim sanayicisiyle ortaklık ve işbirliği konularını da masaya yatıracak.
Gülle, "İtalya'ya, gelecekle yüzleşmeye gidiyoruz. Rekabetin en yüksek olduğu bu ülkede ve de en büyük rakibimize karşı ne durumda olduğumuzu görmek ve sınavdan geçmek çok önemli. Diğer yandan İtalyan firmaları da Uzakdoğu'ya karşı üretim yapmakta zorlanıyor. Fuar sayesinde İtalyan firmalarla üretim, pazarlama, dağıtım gibi konularda stratejik işbirliği ve ortaklıklar gündeme gelecektir" dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder